
11 листопада 2017 року на сайті КМДА була опублікована інформація про те, що Київський голова доручив Департаменту транспортної інфраструктури провести комплексну перевірку ліцензій та стандартів роботи приватних перевізників (маршрутників).
Через деякий час Сергій Симонов (директор Департаменту) відзвітував, що за результатами проведених перевірок було виявлено ряду порушень та складено низку відповідних актів.
Наприклад, у маршрутному таксі за маршрутом №201 технічне завдання не відповідало заявленому в конкурсі, а на маршруті №459 кількість транспортних засобів не відповідала договору. Такі порушення є підставами для розірвання договорів з цими перевізниками. Крім того, під час одного з рейдів був виявлений нелегальний перевізник на маршруті №501, який наказом Департаменту вже закритий. У результаті були накладені штрафні санкції на водія.
Перелік цих порушень не є вичерпним.
Схоже, щось «пішло не так». Буквально на цих вихідних ми мали можливість спостерігати, як до автобусної зупинки, поблизу станції метро Шулявська, під’їхало маршрутне таксі за маршрутом №201 та як ні в чому не бувало здійснило посадку пасажирів і відправилось у рейс. Хто на сьогодні є виконавцем заявленого маршрут? Для цього ми звернулися до інтернет-ресурсу КМДА.
Так, станом на 05.07.2018 року, за даним маршрутом закріплений перевізник ТОВ «Транс Груп», який в період вищезазначеного рейду також обслуговував відповідний маршрут № 201 та й не тільки його.
Постає питання – це черговий невловимий «привид» на дорозі чи перевізнику вдалося «домовитися» зі столичною владою? Скільки ще їх таких на наших дорогах та хто відповість за життя людей, які стануть жертвами таких «договорняків»?
Ось так наші обранці турбуються про нас з вами та гостей столиці!
А як гарно звучали їх передвиборчі обіцянки.
Згадайте та поміркуйте.